Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 28 d’abril del 2011

punt de creu / punto de cruz

Aquí vaig atrevir-me a fer una casa-cistella per a la roba bruta o per joguines. Les tovalloles són de Rosalia (Ilusión) i les va fer per una gran trobada de miniaturistes del foro que va haver a Barcelona.
Aquí me atreví a hacer una casa-canasto para la ropa sucia o para juguetes. Las toallas son de Rosalía (Ilusión) y las hizo para un gran encuentro de miniaturistas del foro que hubo en Barcelona.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada