Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 20 de maig del 2014

1, 2, 3....restaurada!!

Aquí tenim la calaixera. He posat quatre cosetes per omplir-la. La làmpara és de paper (amb el peu tret d'una barra de cortina i la base un botó) i no m'ha acabat de quedar recta. Però no la toco més o em quedaré sense làmpara, ja, ja... No serà així com ha de quedar definitivament. Sí que tindrà llibres, potser la làmpara (aquesta o una altra si aconsegueixo fer una altra millor) però encara li he de trobar la ubicació defintiva i saber què portarà.


Aquí tenemos la cajonera. He puesto cuatro cositas para llenarla. La lámpara es de papel (con el pie sacado de una barra de cortina y la base es un botón) y no me acaba de quedar recta. Pero no la toco más o me quedaré sin lámpara, ja, ja... No será así como ha de quedar definitivamente. Si que tendrá libros, quizás la lámpara (esta u otra si consigo hacer otra mejor) pero todavía le tengo que encontrar la ubicación definitiva y saber qué llevará.








3 comentaris: