Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dimarts, 26 de maig del 2015

Hi ha algú? / ¿Hay alguien?


Bon dia!!

Vaig afegint coses al saló. Agafant mides de les parets, situant accessoris....

I no m'he pogut estar de tafanejar, ja, ja...

















¡¡Buenos días!!

Voy añadiendo cosas al salón. Tomando medidas de las paredes, situando accesorios...

Y no me he podido aguantar las ganas de chafardear, ja, ja..

6 comentaris: