Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



divendres, 10 de juliol del 2015

Quina preciositat / Qué preciosidad

La Susi Martínez i en Vicent són un "dream team" artístic/artesà genial. Si a més afegim com són ells personalment....un autèntic encant. Vaig veure el prestatge i em vaig enamorar (com tantes altres coses). Vaig anar fent l'escena pensant en el prestatge. I avui m'ha arribat. Estic com nena amb joguina nova. No m'he pogut estar.

Susi Martínez y Vicent son un "dream team" artístico/artesano genial. Si además añadimos como son ellos personalmente...un auténtico encanto. Vi la estantería y me enamoré (como tantas otras cosas). Fui haciendo la escena pensando en el estante. Y hoy me ha llegado. Estoy como niña con juguete nuevo. No me he podido resistir

Així que m'he posat a fer feina. A fer proves, com sempre. Un petit moble a sota que encara falta acabar....i alguna cosa per posar a sobre.

Así que me he puesto a trabajar. A hacer pruebas, como siempre. Un pequeño mueble dabajo que todavía falta acabar...y algo para poner encima

Oi que és preciós?
¿Verdad que es precioso?


1 comentari:

  1. Es una cucada . Es veritat que aquest parell están molt ben conjuntats i amb tots els aspectes .
    Quant la tinguis plena quedara preciosa
    Petonets

    ResponElimina