Benvinguts / Bienvenidos

El meu marit em va regalar la primera casa de nines. Així vaig començar a dur a terme la meva afició per les miniatures que sempre m'havien agradat. Però com que soc un coco inquiet, i m'agraden moltes més coses i m'agrada provar-les i aprendre, sempre aprendre, comparteixo amb vosaltres de tot una mica.

Mi marido me regaló mi primera cas de muñecas. Así llevé a cabo la afición por las miniaturas que siempre me habían gustado. Pero como que soy un coco inquieto, y me gustan muchas más cosas y me gusta probarlas y aprender, siempre aprender, comparto con vosotros un poco de todo



dijous, 24 de setembre del 2015

Fira de Barcelona (ll)

Bon dia. Per fi he pogut fer una foto en condicions i us puc ensenyar les compres i els regals. Més endavant posaré fotos i explicacions de cada cosa. Ara us faig una mostra ràpida.

Buenos días. Por fin he podido hacer una foto en condiciones y os puedo enseñar las compras y los regalos. Más adelante pondré fotos y explicaciones de cada cosa. Ahora os hago una muestra rápida.

4 comentaris:

  1. Uy !! quines cosetes mes bonicas .
    Petonets

    ResponElimina
  2. Hola Marta, he descobert el teu blog per casualitat i l'he marcat als meus favorits. Jo no tinc casetes de nines (... de moment). Però m'ha encantat tot el que he vist al teu. El que si que tinc són moltes nines, que mica vaig presentant al meu blog. Et convido a visitarlo. Una abraçada

    ResponElimina